29 cze 2014

What's up?

Hej kochani!
Ostatnio tak wiele się u mnie działo, ciągle jestem poza domem. Skończyłam gimnazjum i wciąż do mnie to nie dociera. Nie wierzę w to, że już nigdy nie będę w tej samej klasie, w tej samej szkole. Cały czas widuję się z przyjaciółmi, którzy już nie są ze mną w klasie. Bardzo dziwne uczucie... W każdym razie zakończenie było niesamowite. Wiem, że nieraz będę tęsknić.
Tegoroczne wakacje staram się jak najlepiej wykorzystać. Każdego dnia będę robić coś pożytecznego, dzisiaj zamierzam sporządzić taką listę- coś w rodzaju "Summer bucket list". Poza tym czas w końcu zabrać się za gotowanie! Chciałabym również bardzo dużo czasu w te wakacje spędzić z przyjaciółmi, ponieważ być może już nigdy nie będziemy z sobą tak zżyci jak teraz. Na razie wakacje zapowiadają się wspaniale, chociaż naprawdę miło byłoby, gdyby słońce zaszczyciło nas swoją obecnością. Brakuje mi opalania się i wygrzewania na słońcu. Tym bardziej, że jestem typem osoby, która uwielbia taką pogodę. No, ale staram się nie popaść w załamanie z tym związane. Trzeba być pozytywnym!
Wydaje mi się, że ten post nie ma większego sensu. W ostatnim czasie mam natłok myśli w mojej głowie, tyle tematów do przemyśleń. Niestety nie umiem ich przelać na papier.
bluzka- Stradivarius    naszyjnik- Carry   zegarek- allegro.pl

Swoją drogą wolicie, żeby posty pojawiały się częściej, ale mniej zadbane czy wolicie rzadsze posty, ale porządnie przygotowane?



18 komentarzy:

  1. ja ostatnio mam podobnie z tymi myślami w głowie.. ja na szczęście mam jeszcze rok do zakończenia gimnazjum, ale już boję się tego dnia, gdy bedę się musiała ze wszystkimi żegnać...no...to udanych wakacji! :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po ukończeniu gimnazjum niesamowicie się ucieszyłam i ani razu nie tęskniłam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, ja też skończyłam gimnazjum i nie wiem jak ja przeżyję to, że nie będę się widzieć z przyjaciółmi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też w tym roku skończyłam gimnazjum ; )

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się boję tego dnia kiedy będę musiała się porzegnać z przyjaciółmi.
    Śliczne zdjęcie :)
    Zapraszam :
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja także w tym roku skończyłam gimnazjum, ale staram się głównie szukać pozytywów tego, np.to, że wchodzimy już teraz w dorosłe życie ;)

    Mogłabym liczyć na kliki u mnie w najnowszym poście?
    POLECĘ TWÓJ BLOG !
    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ty śliczna jesteś :D fajna bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś! ;* Zazdroszczę kotka ^^
    Zapraszam :) http://arizona-ari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcie! :-) super szata bloga :-) buzka!


    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna szukałam tak inspirującego i ciekawego bloga! Genialny post i oczywiście blog! :) <3

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    (bardzo Cię proszę o kliki w najnowszym poście i odwdzięczenie się komentarzem)
    z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też już koniec bycia razem ze swoją klasą :c Na szczęście mamy kilka wspólnych planów :) Piękne zdjęcie *.* Słonecznych wakacji <3

    http://mojezycie-olla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze opuściłaś szkołę. W liceum może będzie lepiej!
    Mnie to czeka za rok dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nwm czy ci ktoś już to mówił, ale śliczna jesteś!
    MOże wspólna obserwacja?
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również skończyłam gimnazjum, ale jakby nie patrzeć - rozpoczynamy nowy etap w życiu i to jest fajne!
    PS. Oczywiście w ramach podziękowania zaobserwowałabym Twój blog, ale już to robię :)
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  16. właśnie czekam na czwartkowe wyniki czy dostałam sie do swojego gimnazjum...


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpadam tu już od dłuższego czasu i w końcu chciałabym napisać, że cudownie piszesz, a w wyglądzie bloga się zakochałam *.* Kiedy kolejny post?

    Jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj :))
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia Obserwuję ♥
    http://julita-jula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń