31 sty 2015

Powrót do tradycyjnego pisania?


Żyjemy w świecie, gdzie nowe technologie przebijają stare formy kontaktu i poniekąd ubolewam nad tym. Zauważyliście, że stajemy się coraz bardziej leniwi? Nic dziwnego, skoro życie nam to coraz bardziej ułatwia. Po co spotykać się po lekcjach i porozmawiać skoro można pisać na czacie? A pamiętacie jeszcze pisanie listów? Mam wrażenie, że już dawno uległo to zapomnieniu, a szkoda...


Zainspirowana postem Jessiki postanowiłam wypróbować coś nowego.  Znajdzie się wśród Was osoba, która miałaby ochotę pisać ze mną listy? Nie uważacie, że miło jest tak czekać na odpowiedź? Buduje się napięcie i zainteresowanie! Nieraz każdy z nas miewa złe dni i dobrze jest wyżalić się komuś, kto patrzy na to z innej perspektywy- obiektywnie. Zupełnie inaczej jest, gdy dostaniecie odpowiedź w liście niż w emailu. W internecie słowa giną- zawsze, tymczasem słowa przelane na papier pozostaną z Wami dłużej. Będziecie mogli do nich powrócić, kiedy tylko zapragniecie, a one pozostaną pamiątką na lata. Mam nadzieję, że wystarczająco Was przekonałam i jeśli rozumiecie, co Wam chciałam przekazać, zajrzyjcie tu (klik)!








 sweter- Stradivarius, naszyjnik- Bershka, spodnie- Bershka, buty- Deichmann


Mam nadzieję, że przeczytaliście w całości post i czekam na Wasze opinie w komentarzach na ten temat :)





57 komentarzy:

  1. fajna stylizacja :)
    sweterek jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo chętnie wymieniam listy z moimi czytelnikami, mam już całe ich pudełko. Często do koperty wrzucają mi też jakieś drobne prezenty i tak nasza relacja jest żywsza :)
    ♡⃛ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny look ;) Sweterek idealnie komponuje się z naszyjnikiem.

    http://someblackorchid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podoba ten pomysł, rzeczywiście za dużo jest tego komunikowania się meilami. Ps.: y byś chciałą się z inną blogerką tak wymieniać listami?? Według mnie super pomysł!!! A i outfit super super, super!!!
    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna wyszła ci ta stylizacja ;)
    a co do tych listów to bardzo fajny pomysł
    zapraszam:

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2015/01/zeby-uzyskac-tecze-najpierw-trzeba.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chętnie rozpocznę z Tobą korespondencję! Mogłabyś napisać na rosser.rebekah@gmail.com i podać mi swój adres, ja podam Ci mój. :)

    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy wolą teraz pisać ze sobą przez internet niż wysyłać sobie listy niż się spotkać, masz racje


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie fajnie jest się wymieniać listami.
    Zostaną one na pamiątkę.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wymiana listami, szczególnie w dzisiejszych czasach jest czymś ekscytującym i wspaniałym, bo mało osób ją zna :D Bardzo podobają mi się spodnie z stylizacji ! *.*

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie chyba najbardziej boli jak widzę grupkę znajomych w kawiarni, którzy zamiast rozmawiać bawią się telefonami :) To ogromna klęska XXI wieku

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz i bardzo ładna stylizacja :D
    Zapraszam do nas :http://kadowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie by było zacząć pisać ... ale nie mam to kogo
    Śliczna stylizacja i zdjęcia post świetny !!
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł z pisaniem listów, sam kiedyś myślałem o czymś podobnym :D Na pewno daje tu dużo radości! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że powrót do tradycyjnej korespondencji to świetny pomysł! :)
    SOME ROSES

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pomimo, że chętnie piszę maile i kontaktuję się przez internet to lubię wysyłać listy i je pisac :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post ! :)
    zapraszam do mnie : http://flowers1410.blogspot.com/ :**
    obs/obs ?
    jeśli tak to zacznij u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. masz dar do pisania, wiesz, o co mi chodzi haha :) jeden post i jestem pewna :)
    a do tego śliczne zdjęcia ♥
    zostaję i czekam na kolejne posty ♥

    Mój blog♥ <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia *-* Bardzo fajnie piszesz :3

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. W odpowiedzi na Twój komentarz:

    A co może przekazywać post promujący sklep, bo chyba nie bardzo rozumiem? :)
    Gdyby naprawdę zależało Ci przeczytać coś z głębszym przekazem nie skomentowałabyś tego postu, a którykolwiek inny, których trochę tu jest. Jednak najlepiej palnąć cokolwiek nie poznając reszty treści i wstawić link do siebie. ;) Także...

    OdpowiedzUsuń
  23. CUDOWNY SWETEREK <3 i śliczne zdjęcia.

    http://glancerevely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny komplecik plus dynamiczne zdjęcia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście wymieniam się listami z trzema osobami i jest mi bardzo przykro, jak teraz muszą czekać niemiłosiernie długo na moją odpowiedź, bo w sesji nie mam kiedy porządnie usiąść i odpisać na list, a ja lubię długie odpowiedzi i długie listy. Ma to swój klimat. Z chęcią bym popisała, ale na razie muszę poczekać, bo nie wyrabiam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również swego czasu korespondowałam tradycyjną pocztą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ta Twoja stylizacja. Cóż.. Moim zdaniem fajnie jest pisać listy.
    Jakby co, pisz na twitterze czy byś chciała listownie czy przez internet (cóż czasem jest w końcu wygodniej pisać elektronicznie)
    http://amemoriesoflive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładna stylizacja:)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł z pisaniem listów! Czasami warto powrócić do starych czasów!


    ~ m y b l o g

    OdpowiedzUsuń
  30. Już czytam drugiego posta dziś o tych listach. Może się przekonam :)


    talliablog.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkowici się z tym zgadzam ! Pisanie listów jest o wiele lepsze niż pisanie e-maili :)
    List zawsze można wziąć do ręki, napracować się pisząc go, emaile to tylko szybko zapisane puste słowa!
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią napisałabym do Ciebie list. Fajna sprawa z taką wymianą. MOżemy wymienić się w wiadomości adresami i gotowe :)

    Napisałam ci widomosć co prawda na asku, ale mam nadzieję, że zrozumiesz o co mi chodzi :)

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna stylizacja ;) Pomysł z listami jest super ;)
    Zapraszam na nowy post, jeżeli możesz kliknij w link na końcu
    Obserwuje
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne zdjęcia!
    Obserwujemy?
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia, jak zwykle zresztą :) Wyglądasz przepięknie :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię pisać listy i wysyłać kartki ;)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. pisanie listów to coś cudownego, jednak nie mam za bardzo możliwości żeby z kimś się wymienić :(

    Dziękuje bardzo za komentarz :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia ! Świetny blog :*

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem ogromną fanką pisania listów i zawsze gdy mam taką możliwość to do kogoś coś wysyłam :)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz!

    chętnie popisałabym z Tobą :* odezwij się u mnie w tej sprawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. no trochę szkoda, że coraz więcej ludzi zapomina o czymś takim jak wysyłanie listów, kartek na święta albo drukowanie zdjęć... teraz zdjęcia mamy na dysku komputera, życzenia świąteczne składamy przez telefon, a zamiast tradycyjnych listów piszemy e-maile, albo wiadomość na facebook'u...
    ja jak na razie staram się pozostać przy tych "starych: metodach :)
    śliczna stylizacja i zdjęcia, takich spodni od dłuższego czasu szukałam
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Sama ostatnio się nad tym zastanawiałam, chciałam zacząć się z kimś kontaktować właśnie poprzez listy, ale nie mam teraz na to kompletnie czasu, ale może za jakiś czas jak sytuacja w szkole się ustatkuje :D Kto wie? :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam ten klimat- czekania na list, pocztówkę. Jakbym wróciła do czasów gdy miałam pięć lat :)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja zawsze w niecierpliwości czekam na list , pocztówkę czy kartkę świąteczną : ) . Śliczne zdjęcia , czekam na kolejny post .
    Bardzo proszę o klikanie w tym poście : http://lublins.blogspot.com/2015/02/przeglad-ciuszkow-firmy-httpwwwromwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  45. W gimnazjum w ramach projektu pisaliśmy listy. Chętnie bym wróciła do tych dni, kiedy na pocztę mogłam chodzić 2 razy na dzień, kiedy po powrocie do domu pytałam dziadka, czy aby na pewno nie było listonosza, który zostawił coś dla mnie, i z jakim podekscytowaniem otwierałam kopertę. Samo pisanie listu też wspominam bardzo dobrze.
    Z jednej strony może to dobrze, że technologia się rozwija, że człowiek się rozwija, ale mimo że mamy tyle ułatwień, to te wszystkie technologiczne nowinki w jakiś sposób zabrały nam czas.
    Piszę do Ciebie maila i - mam nadzieję - do napisania.
    PS. Oczywiście na samym wstępie powinnam pochwalić design bloga - jest cudowny! Zaciekawiłaś mnie też tematyką swojego bloga, dlatego dodaję się do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem nowa uciebie i bardzo mi sie tu podoba zapraszam do mnie

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja kilka razy listy wysyłałam!:)
    W ciągu tygodnia bardzo chciałabym się spotykać ze znajomymi, lecz nie mam za bardzo czasu. ://

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo podobają mi się twoje przemyślenia, zdjęcia także i to bardzo, są śliczne :) Dlatego już zaobserwowałam :) ♥

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja osobiście uwielbiam wysyłać i otrzymywać listy. Jest to taka odskocznia od internetu. :)
    Bardzo ładne zdjęcia.. :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdałam sobie sprawę, że jeszcze nigdy nie napisałam do nikogo listu... Z chęcią pokorespondowałabym z Tobą, aczkolwiek jestem tu pierwszy raz, więc nie wiem, czy miałybyśmy o czym :)

    OdpowiedzUsuń
  51. kiedyś pisałam listy ale to było bardzo dawno i powiem szczerze ze mi sie podobało :))

    Zapraszam do mnie po rocznej przerwie znów zaczęłam pisać :)
    http://rooksana-roox.blogspot.com/2015/02/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeszcze nigdy w życiu nie pisałam listów. Może kiedyś nadejdzie taki dzień ;)
    >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam dostawać listy, ale nie ma mi kto wysyłać. Zgadzam się z tobą każdy teraz tylko na czacie, nie ma czasu się spotkać i pogadać. Ciekawy outfit aż nie mogę doczekać się zimy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam dostawać listy, ale nie ma mi kto wysyłać. Zgadzam się z tobą każdy teraz tylko na czacie, nie ma czasu się spotkać i pogadać. Ciekawy outfit aż nie mogę doczekać się zimy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń