5 paź 2014

Dlaczego warto pisać bloga?

blogowanie plusy dlaczego warto blogować?

W ostatnim czasie tak naprawdę dopiero zdałam sobie sprawę jak bardzo lubię pisać na tym blogu! Sprawia mi to ogromną przyjemność i chciałabym zachęcić część z was (tych czytelników, którzy są jak duchy, nie odzywają się, tylko czytają posty) może do założenia bloga? Kto wie, a może i wam się spodoba? Zawsze trzeba próbować! Post ten jest też skierowany do blogerek, abyście się w pewien sposób zmotywowały i zainspirowały.

1. BLOG JAKO PAMIĘTNIK
To tu możecie opisywać swoje wydarzenia, przeżycia w życiu i później miło jest przeglądać starsze posty, i obserwować jaka zaszła w nas zmiana. To po prostu internetowy pamiętnik, którym dzielicie się z innymi! To wasze miejsce i to wy możecie zdecydować w 100% jak to wszystko ma wyglądać!

2.INSPIRACJA DLA INNYCH
Według mnie największym plusem blogowania jest możliwość zainspirowania innych. Dla mnie jak chyba dla każdej blogerki, to właśnie jest najważniejsze! Miło jest czytać szczere komentarze, w których mówicie, że wam się coś bardzo spodobało. Wtedy automatycznie uśmiech pojawia się na mojej twarzy!

3.ZWIĘKSZENIE PEWNOŚCI SIEBIE
Zauważyłam też, że odkąd piszę bloga, mam trochę większą pewność siebie. Inaczej postrzegam siebie i inaczej odbieram innych. To sprawa trochę bardziej indywidualna, ale uwierzcie, że blog może zmienić wasz sposób widzenia świata.

4.POZNAWANIE NOWYCH OSÓB
Pisanie bloga jest też okazją do poznania zupełnie nowych osób. Często na twitterze piszę z Julią, która jest moją czytelniczką i jest niesamowicie sympatyczna! ♥ Ostatnio zaczęłam też pisać z Martą, która niedawno do mnie napisała i jeszcze jej nie zdążyłam dobrze poznać, ale niesamowicie cieszę się, że mam z wami pewien kontakt! Piszcie, jeśli chcecie. Jest mi wtedy niezmiernie miło! No, ale chyba największym wydarzeniem dotychczas było poznanie Jessiki (klik). Pierwszy raz spotkałam się z kimś z otoczenia blogerek na żywo i naprawdę świetnie będę to wspominać ♥ Możliwość takiego kontaktu z czytelnikami jest niesamowita!

5.POPRAWA UMIEJĘTNOŚCI
Kolejnym plusem jest polepszanie i zdobywanie różnych umiejętności. Do niedawna nie wiedziałam jak dodać zwykły napis na zdjęciu haha! Teraz już dużo więcej potrafię i wiem też, gdzie znaleźć czcionki (np. na nagłówek lub do napisów na zdjęciach), które mi się podobają. Poza tym mam też wrażenie, że trochę polepszyły się moje umiejętności pisarskie, chociaż zawsze były beznadziejne haha. No i wreszcie fotografowanie... to nieodłączna część bloga, Nie sądzę, żeby u mnie cokolwiek się poprawiło, bo nigdy mnie to nie interesowało, ale na pewno teraz zwracam bardziej uwagę na zdjęcia.

6.LEPSZA ORGANIZACJA CZASU
Blogowanie uczy systematyczności i zarządzania czasem. Wiem, że postów nie piszę się od tak sobie, tylko potrzeba trochę więcej czasu na przemyślenie tego co chcielibyśmy przekazać. Wam pewnie wydaje się to proste, ale czasem po prostu nie mam o czym pisać, ponieważ brakuje mi zdjęć lub nie chcę was zanudzać codziennością. Poza tym trzeba połączyć pisanie bloga ze szkoła, co nie zawsze jest takie łatwe, więc blogowanie uczy planowania i radzenia sobie w sytuacjach, kiedy nie ma czasu.

A więc powiedzcie mi, czy pisanie bloga nie jest świetne? :) Na koniec chciałam wam wszystkim jeszcze podziękować za wsparcie na tym blogu, dziękuję!






ask || twitter || instagram

42 komentarze:

  1. Świetnie to napisałaś, zgadzam się z każdym punktem w 100%.
    ~~http://saadejekk.blogspot.com/~~Zapraszam!~~

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo takiego postu jeszcze nie widziałam :) ja od dziecka próbowałam pisać rożne blogi i zawsze do tego wracam... Jest to miejsce, gdzie mogę się wygadać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post ;) zgadzam się z każdym punktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem oburzony. Dlaczego zawsze w takich artykułach osoby które blogują są nazywane "blogerkami" - mężczyźni również blogują, baa i w dodatku gotują. A ich żony czego dowodem jest np. moja są zachwycone. Pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, przepraszam :D Nie chciałam tu nikogo urazić, po prostu częściej widzę blogi blogerek i tak jakoś podczas pisania tego posta o nich myślałam.

      Usuń
  5. Dokładnie, pewność siebie i poznawanie nowych osób to najlepsze w blogowaniu.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog.
    Ciekawe posty będę wpadać :)
    Kurczę tak Ci zazdroszczę design'u. <3
    Zaobserwowałam i czekam na uczciwy rewanż. :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia x
    http://dyaara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja założyłam bloga w lipcu i już widzę w sobie zmiany :)
    Zaczęłam być bardziej kreatywna, pewna siebie i nie boję się wyrażać własnego zdania :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  8. masz racje:)

    Mam prośbę, Poklikasz w linki w tym poście?
    ♥Mój P.O.S.T - KLIIK ♥
    (wzamian Cie polece)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od zawsze lubiłam pisać, miałam mnóstwo pamiętników, blogów które pełniły rolę pamiętników, ale jednak mój aktualny blog to jest to COŚ. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj brakuje mi blogowania i dzięki Tobie podjęłam decyzję o powrocie :) Postaram się o nowy wpis już w najbliższych dniach, więc dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    http://ellie-elen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam sie! Moj blog to taki jakby pamietnik, uwielbiam w nim pisac!



    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ujęłaś w tym poście wszystko co ja sama bym powiedziała, blog jest niesamowitym miejscem, dla każdego ma inne znaczenie, ale kiedy już zagłębisz się w jego prowadzenie odkryjesz co tak naprawdę przez to osiągnęłaś, pewność siebie, organizacja, umiejętności. Ja przez bloga odkryłam swoją obecnie największą pasję - fotografię :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie to napisałaś, trzymam kciuki za dalszą motywację i prowadzenie bloga :-)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą! Ja założyłam bloga, by wzmocnić swoją pewność siebie i spróbować czegoś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie to napisałaś , podoba mi się ten post :)

    Z chęcią obserwuję , lucja-d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się! Ja właśnie przez inne blogerki zostałam zainspirowana do stworzenia bloga :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie fajnie wyglada blog, jest taki prosty i przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog.;)
    Pozdrawiam.;)
    http://bloggeest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się. Właśnie z wielu wyżej wymienionych powodów wzięłam się za blogowanie i jak na razie udaje mi się to utrzymać. Myślę, że gdybym przestała, żałowałabym tego. Przede wszystkim zrobiłam to, żeby ujawnić to, co mnie interesuje i moje postrzeganie świata. Samo pisanie w pamiętniku przestało mi wystarczyć, a dodatkowo blog to całkowite odzwierciedlenie mojej osoby, gdyż mogę zmieniać jego wygląd, dodawać inspirujące obrazki. To jest to!
    Pozdrawiam ciepło. :)

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super napisane! Ja bloguję przede wszystkim dla zabicia monotonii i poznawania innych ludzi :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz całkowitą rację:)

    http://oktaviaandoktavia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na początku pisałam bloga, żeby zabić nudę, a teraz stało się to dla mnie czymś w rodzaju hobby :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie! Zakładając bloga nie wiedziałam jak to wszystko się potoczy, a teraz nie wyobrażam sobie życia bez tego :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy Post :) Myślę że ty też zostawisz po sobie ślad ;*
    Zapraszamy do nas Bedzie Bardzo nam milo za (Obserwowanie ) :D
    http://amrosse.blogspot.com/
    PS: Dopiero zaczynamy :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście, że jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz rację,bloggowanie jest świetne ! Sama od nie dawna prowadzę bloga,więc dziekuje za motywacje! I kupala w dupala!
    Bardzo-naprawdę bardzo dobry post :) Całuję :*
    zapraszam do mnie:
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam zawiesić bloga, jednak dzięki Tobie uświadomiłam sobie, że nie mogę przestać. Dziękuję, właśnie uratowałaś mojego bloga!
    http://okaygeomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy pomysł na posta :) masz rację ;)
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. tak, zdecydowanie ma to wiele plusów. ja właśnie ostatnio spojrzałam na te stare posty... ;)
    Opowiastki prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  30. Pododalas zame prawdy. Super post!
    PS. U mnie jest wielkie rozdanie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. racja racja, fajnie napisany post, pomysłowy.

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj dużo jest plusów z prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo mi się podoba Twój styl pisania, oraz szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Racja zgadzam się! :* i pozdrawiam.


    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie blog bardzo wiele nauczył, przede wszystkim systematyczności i tolerancji :) Ze spokojem czytam opinie innych osób i bardzo rozwinęło to moją wyrozumiałość.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post :)

    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  37. Początkowo wdałem się w bezsensowną wojenkę blogerską (takie tam przepychanki) i tym podobne klimaty...polityka,
    niszowe środowiska różnych for...itp.
    Ale powiedziałem STOP (kasując wszystko) i mam teraz coś na kształt osobistego dziennika, w którym wspominam i
    zapisuję to i owo :)
    Myślę, że warto choćby dlatego, by po czasie spojrzeć z innej perspektywy na siebie i otaczający nas świat.
    Dlatego popieram to w pełni, co napisałaś Dario o możliwościach i samej radości z prowadzenia bloga.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. prawda,świetny post ;)
    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń