1 paź 2014

Spotkanie z Jessiką ♥ || OOTD


Hej, kochani!
Zacznijmy od tego, że właśnie miałam okazję poznać Jessikę (jej blog- klik)! Z pewnością ją znacie. W każdym razie przyjechała na jeden dzień do Torunia i udało nam się spędzić miło całe popołudnie ♥ Chciałyśmy spróbować sushi i jestem dumna, że się odważyłyśmy haha! W sumie nie było takie złe, dało się zjeść.  No, ale nie najadłyśmy się zbytnio małymi kawałeczkami sushi, więc i tak skończyłyśmy w Manekinie na naleśniku i potem w maku na lodach. Jedyną przeszkodą tego dnia był deszcz. Chciałam pokazać Jessice tyle świetnych miejsc w Toruniu i niestety się nie udało. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie do tego okazja. Swoją drogą bardzo się cieszę, że Jessika jest taką otwartą i sympatyczną osobą, z którą można o wszystkim pogadać! Zapraszam jeszcze raz do Torunia ♥♥♥

Mogę wam także pokazać co miałam na sobie tego dnia!



fot. Martyna Kraśnicka (dziękuję! ♥)

Tymczasem u mnie nauczyciele już zaczynają sporo wymagać, co wiążę się z małą ilością czasu w tygodniu. Dlatego też teraz z niecierpliwością wyczekuję weekendu, tym bardziej, że mam urodziny! Byle do piątku, a jak wam mija ten tydzień?

Na koniec tak się chciałam was jeszcze zapytać, czy jest ktoś z Torunia lub okolic? Miło byłoby poznać nowe osoby :)

ask || twitter || instagram

39 komentarzy:

  1. Ja mam niestety dość daleko do Torunia, ale zawsze chciałam odwiedzić to miasto, po zdjęciach urzeka mnie ono. Bardzo zazdroszczę spotkania i spędzenia miłych chwil z Jessiką. A Look jest bardzo ładny, klasyczny i elegancki.
    ~~http://saadejekk.blogspot.com/~~ZAPRASZAM!~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety do Torunia mam daleko :/ Ślicznie wyglądasz ^^ Uroczy piesek :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny outfit ;) super że się spotkałyście

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie ze spotkalas sie z Jessika heh
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam daleko do Torunia, ale jak kiedyś wpadnę to kto wie może się spotkamy. haha :D
    Bardzo fajny naszyjnik!

    http://martixs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki sam naszyjnik i torebke;))
    pozdrawiam cieplutko ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pozytywnie!

    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. ;)
    Ja uwielbiam sushi, haha, ale faktycznie nie można się tym bardzo najeść. ^^

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są takie spotkania :)) Szczerza mówiąc zazdroszczę Ci :)) co powiesz na wspólna obserwację?

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli Toruń! Ja z okolic Bydgoszczy, w sumie dalszych okolic. Bo bardziej z okolic Świecia, w którym mieszka Jessika. :)
    Poza tym, cudna psinka! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę Jessikę :D . Ej bardzo blisko mnie mieszkasz bo ja z Chełmna :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo jak ty cudownie wyszłaś <3
    Link: http://bengbengforyou.blogspot.com/ - dopiero zaczynamy♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahaha, moja ręka na tym zdjęciu jest w prawdzie przerażająca, ale dziękuję za cudowny dzień. Jesteś wspaniałą osobą. ♥
    Buźka. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewanż za odwiedzenie mojego blogaska :)) ...i jestem w lekkim szoku, gdyż powiało wiosną na tych stronach pomimo, że mamy
    właśnie jesień. Ty Dario i Jessica...mmm...brak słów, aby wyrazić podziw.
    Fajnie że się integrujecie...a więc można wyskoczyć z wirtualu w real :))

    Co prawda ja poruszam się w trójkącie bermudzkim miast, Bydgoszcz, Włocławek, Inowrocław...ale trzeba przyznać obiektywnie,
    iż Toruń jest wyjątkowym miastem - wszystko co leży nad Wisłą jest piękne.

    Pozdrawiam...i dołączam do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo! Jessy! <3

    ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MOJEJ STRONY NA FACEBOOKU: https://www.facebook.com/pages/Mllescarlett/1546805155535676

    mllescarlett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję spotkania z Jessiką! A Może bardziej zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. słodki piesek, fajnie, że spotkanie się udało, szkoda tylko, że deszcz przeszkodził :( :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodziaki, ty jak i piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszcze spotkanie z jessika! :D widać ze dzien był udany, świetna stylizacja :) !

    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że mogłaś się z nią spotkać ;D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Toruń jest piękny! słodki piesek ;p~ best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. pozazdrościć spotkania ! :)
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. FAJNYN POST MIŁO, ŻE SPOTYKASZ SIĘ Z INNYMI BLOGERKAMI, TO WAŻNE ABY WYMIENIAĆ SIĘ NASZYMI DOŚWIADCZENIAMI. ZAPRASZAM DO MNIE : HTTP://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM/


    SEE YOU ON VICIRAGE

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie ,że udało Ci się ją spotkać :) śliczne zdjęcia , a poza tym bardzo spodobał mi się spodobał twój blog więc obserwuje :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. No to fajnie, że udało ci się ją poznać, spotkać się z nią i trochę spędzić czas z Jessiką.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie że poznałaś Jessikę :) Ślicznie wyglądałaś ! <3 Uwielbiam Sushi..

    Poklikasz w linki Sheinside? Serdeczmnie dziękuję. http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/08/jesienny-przeglad-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojejku zazdroszczę spotkania z Jessiką, wydaje się bardzo miłą osobą.
    Nigdy nie próbowałam sushi, ale chyba muszę wreszcie to zrobić.
    Świetny outfit.
    Niestety do Torunia mam daleko, ale zawsze gdy jeżdżę nad morze zatrzymuję się tam na chociażby jeden dzień.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo miło z Twojej strony, że chciałaś jej tyle pokazać. Szkoda, że tak wyszło.
    Marzę ją spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodki piesio ;3

    http://byagata1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. super zdjęcia:)

    wpadniesz do mnie?
    http://j3lonek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. wpadnij do mnie
    :) ;http://jula-juully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. super torebka i sliczny piesek ! :)

    OdpowiedzUsuń