16 lis 2015

Nowy aparat, nowe możliwości


Większość z Was pewnie nie zdaje sobie sprawy, jak bardzo brakowało mi bycia tutaj. Gdy parę dni temu wreszcie dostałam upragniony aparat, nie mogłam się nacieszyć! W głowie mam teraz milion pomysłów na zdjęcia i jeszcze nigdy nie czułam takiego przypływu energii. Najgorszy okres w historii mojego bloga uważam za skończony! Wreszcie wszystko tutaj będzie wyglądać dokładnie tak jak to sobie wymarzę, a częstotliwość postów automatycznie skoczy w górę. Możecie mi wierzyć, że powróciłam i to na dobre. Teraz nie mam już kompletnie żadnej wymówki, by nie być z Wami częściej :)

Przez najbliższe dni będę się uczyć i bawić z aparatem. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia ze zmienianiem parametrów ekspozycji w aparacie (ISO, czas naświetlania itd.). Teraz podejmuję nowe wyzwanie i mam nadzieję, że wszystkiego się stopniowo nauczę, a efekty z czasem będziecie mogli dostrzec na blogu. Początki nigdy nie są idealne i zdaję sobie świetnie z tego sprawę, ale już nie mogę się doczekać, gdy jakość wszystkich tutaj zdjęć automatycznie się polepszy!

Co do wyglądu bloga, potrzebowałam szybkich zmian. Miałam dosyć akcentów zieleni, która była jeszcze do niedawna obecna. Chciałam coś bardziej w moim stylu, coś prostego i minimalistycznego. Choć obecny wygląd wymaga jeszcze wielu poprawek (blogger nie chciał ze mną współpracować ani trochę), to efekt mnie bardzo zadowala. Kojarzy mi się z designem, który był zupełnie na samym początku. Chciałabym do tych czasów powrócić. Wtedy czułam się taka spełniona i uczucia tego niestety zabrakło mi od tegorocznego lata. Cóż, mam nadzieję, że ten post będzie dla Was zwiastunem nowych zmian, a jeszcze w tym tygodniu zobaczycie efekty pierwszej pracy z aparatem :)

daria piotrowska aparat nowy canon minimalistyczny blog

SNAPCHAT: minimalistyczny | ASKminimalistycznyblog

46 komentarzy:

  1. Nowy wygląd zdecydowanie mi się podoba, tak jak mówisz - jest minimalistyczny. Cieszę się również, że wróciłaś, bo jesteś jedną z moich ulubionych blogerek. Z niecierpliwością czekam na następne posty:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś, brakowało mi twoich postów. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo jak super, ze wrocilas. Czekalam codziennie na post od ciebie. Wiem co to zmaczy brak aparatu, ale mam nadzieje, ze niedlugo dostane go :*
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się nowy wygląd, lubię taki nieprzegadany styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wygląd! Fajnie, ze teraz bedziesz pisać częściej :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wróciłaś :)
    Nie mogę doczekać się kolejnych zdjęć z tego aparatu! :))
    Życzę powodzenia w uczeniu się obsługi aparatu!
    Jaki to model?
    Świetne zdjęcia.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu widać, że ten aparat robi świetne zdjęcia! Ja ogólnie jestem naprawdę zielona w kwestii ISO i tych innych rzeczy związanych z aparatami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że wróciłaś, nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się nowy wyglą, jest minilistycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że wróciłaś i już nie mogę doczekać się kolejnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. suuuper! :) P.S. nowy design jest cudowny, aż miło tutaj być ;)

    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wreszcie dzięki zajęciom w szkole, ogarniam te techniczne tematy, ale... nie mam aparatu, dopiero zbieram na jakiś porządny ;))

    a little CUP of ART - ilustracje, moda, kultura, sztuka

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, cieszę się że będziesz mogła rozwijać swojego bloga. Ja również czekałam kiedyś na moj pierwszy aparat, gdy go dostalam strasznie sie cieszylam ale dlatego tez ze chce byc fotografem i uwielbiam robic rozne sesje. Problem w tym ze ja robie sesje innym a mi nie ma kto robic ;( tyle inspiracji w glowie a brak wykonania przez co bede musiala kozystac z statywu ;) Powodzenia w dalszym blogowaniu i zabawa z aparatem ! Na pewno czesciej tu wpadne

    Zapraszam również na mojego bloga gdzie robię ROZDANIE!! Do wygrania 2 prezenty, miło gdybyś wpadła i sprawdziła swoje szczęście ;) Zapraszam
    - revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To czekamy na zdjęcia z pod niego;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląd świetny, minimalizm jest boski :) Zazdroszczę aparatu i, kurcze, udzieliło mi się Twoje podekscytowanie haha. Nie mogę się doczekać na efekty Twoich zabaw z efektami!
    buziaki i zapraszam do mnie! - smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super aparat ,zazdroszcze :/

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ci zazdroszeee :) tez się czaje na nowy aparat.Uwielbiam Twojego bloga,czytam go już chyba z rok.Czekam na sesje ;)
    zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny wygląd bloga i zdjęcia także fajne. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam tego Canona :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę! Koniecznie muszę taki zakupić! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się bardzo, że dostałaś aparat przez co możesz się jeszcze bardziej rozwijać :)
    Jestem tu pierwszy raz, jednak wygląd bloga bardzo ładny:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam na wielką dawkę zdjęć zrobionych nowym sprzetem <3
    szablon wyglada pięknie , ja lubie takie klasyczne biało czarne ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez mam canona i jestem z niego bardzo zadowolona! :-) sliczne zdjecia!

    www.paulinaplandowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, z takim aparatem na pewno w świetnej jakości zrealizujesz niejedną wizje! Życzę samych sukcesów i oby służył Ci długo :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że będziesz w pełni zadowolona z tego aparatu - tego Ci życzę! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z takim aparatem zdjęcia będą wychodzić cudowne!
    Super blog i zaobserwowałam :)
    http://agata-blog00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super, że będziesz pisać notki czesciej :)

    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Już nie mogę doczekać się nowych postów :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję ci nowego aparatu ja też muszę sobie sprawić ale to chyba na święta hahha
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  30. Super jakosc ❤

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo bardzo fajnie, pamiętam jak kupiłam sobie nowy aparat, cieszyłam się nim bardzo ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję nowego aparatu! Pamiętam, że jak kupiłam swoje cudeńko byłam niesamowicie podekscytowana i szczęśliwa. Czekam na jakieś zdjęcia wykonane nowym sprzętem :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia z nowym aparatem ;)

    schioko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się ten szablon. W szczególności nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się teraźniejszy design pasuje do twojego bloga :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja także gdy zaopatrzyłam się w nowy aparat byłam bardzo szczęśliwa, nowe możliwości to z pewnością na plus :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Teraz tylko czekać na zdjęcia z nowego aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aparat extra ;)
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super,że masz nowy aparat! Zapraszam do mnie na posta <3  Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. ja na razie zbieram na telefon, a natępnie na aparat. Design jest świetny

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak Ci się aparacik sprawuje? zadowolona??
    Ja głównie na nikonie się zawsze opierałam, ale mam chrapkę na Canona.
    polecasz??

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze się sprawuje, a zdjęcia można zobaczyć na blogu! Nie znam się na Nikonach, ale tego Canona mogę z całego serca polecić xx

      Usuń